Gregor Bogdan
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Gregor Bogdan
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(467)
Konopnicka Maria
(425)
Zarawska Patrycja (1970- )
(376)
Roberts Nora (1950- )
(333)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(320)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(306)
Fabianowska Małgorzata
(293)
Ludwikowska Jolanta
(276)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(266)
Prus Bolesław (1847-1912)
(265)
King Stephen (1947- )
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Christie Agatha (1890-1976)
(252)
Krasicki Ignacy
(251)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(246)
Popławska Anna
(245)
Leśmian Bolesław
(244)
Zimnicka Iwona (1963- )
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(236)
Ławnicki Lucjan
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Drewnowski Jacek (1974- )
(232)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(224)
Marciniakówna Anna
(219)
Szulc Andrzej
(214)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(200)
Rzehak Wojciech (1967- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(193)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(193)
Mazan Maciejka
(193)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(186)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(184)
Mickiewicz Adam
(183)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(183)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(180)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Sandemo Margit (1924-2018)
(176)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(174)
Włodarczyk Barbara
(172)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(161)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(160)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(158)
Tuwim Julian (1894-1953)
(158)
Masterton Graham (1946- )
(156)
Lem Stanisław (1921-2006)
(155)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(148)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(146)
Ochab Janusz (1971- )
(146)
Coben Harlan (1962- )
(143)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Prus Bolesław
(139)
Lech Justyna
(138)
Siewior-Kuś Alina
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(136)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Siemianowski Roch (1950- )
(136)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(134)
Domańska Joanna (1970- )
(131)
Mróz Remigiusz (1987- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Gawryluk Barbara (1957- )
(129)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(128)
Karpiński Marek (1948- )
(127)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(127)
Lange Antoni
(126)
Centkiewicz Czesław Jacek (1904-1996)
(125)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(125)
Stanecka Zofia (1972- )
(124)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(124)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(122)
Tuwim Irena (1898-1987)
(122)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(121)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(121)
Verne Jules (1828-1905)
(121)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Ceny
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Konkurencja
(1)
Modele matematyczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów. Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce. Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy. Z recenzji prof. Henryka Mruka
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej