Krasowicz-Kupis Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(467)
Konopnicka Maria
(425)
Zarawska Patrycja (1970- )
(376)
Roberts Nora (1950- )
(333)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(320)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(306)
Fabianowska Małgorzata
(293)
Ludwikowska Jolanta
(276)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(266)
Prus Bolesław (1847-1912)
(265)
King Stephen (1947- )
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Christie Agatha (1890-1976)
(252)
Krasicki Ignacy
(251)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(246)
Popławska Anna
(245)
Leśmian Bolesław
(244)
Zimnicka Iwona (1963- )
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(236)
Ławnicki Lucjan
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Drewnowski Jacek (1974- )
(232)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(224)
Marciniakówna Anna
(219)
Szulc Andrzej
(214)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(200)
Rzehak Wojciech (1967- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(193)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(193)
Mazan Maciejka
(193)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(186)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(184)
Mickiewicz Adam
(183)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(183)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(180)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Sandemo Margit (1924-2018)
(176)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(174)
Włodarczyk Barbara
(172)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(161)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(160)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(158)
Tuwim Julian (1894-1953)
(158)
Masterton Graham (1946- )
(156)
Lem Stanisław (1921-2006)
(155)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(148)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(146)
Ochab Janusz (1971- )
(146)
Coben Harlan (1962- )
(143)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Prus Bolesław
(139)
Lech Justyna
(138)
Siewior-Kuś Alina
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(136)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Siemianowski Roch (1950- )
(136)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(134)
Domańska Joanna (1970- )
(131)
Mróz Remigiusz (1987- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Gawryluk Barbara (1957- )
(129)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(128)
Karpiński Marek (1948- )
(127)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(127)
Lange Antoni
(126)
Centkiewicz Czesław Jacek (1904-1996)
(125)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(125)
Stanecka Zofia (1972- )
(124)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(124)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(122)
Tuwim Irena (1898-1987)
(122)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(121)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(121)
Verne Jules (1828-1905)
(121)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Badania naukowe
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Metodologia
(1)
Neuropsychologia
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 359, [1] s. : faks., rys., tab. ; 21 cm.
(Terapia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Nowa psychologia dysleksji nie jest drugim wydaniem Psychologii dysleksji, ale jej całkowicie nową wersją. Jej głównym celem jest przedstawienie czytelnikom najnowszych zmian w rozumieniu zjawiska, wyników nowych badań i aktualnych trendów dotyczących diagnozy i terapii tego zaburzenia. W Nowej psychologii dysleksji w porównaniu z jej pierwszą wersją czytelnik znajdzie: • rozbudowaną tematykę ryzyka dysleksji, zwłaszcza z uwzględnieniem rodzinnego ryzyka, dotychczas rzadko w Polsce omawianego, • część poświęconą mechanizmom czytania oraz prezentację modelu nabywania czytania i pisania w języku polskim, • rozbudowaną część dotyczącą diagnozowania i interwencji, szczególnie omówienie narzędzi diagnostycznych i procedur diagnozowania. Na nowo spojrzymy na dysleksję z perspektywy modelu biopsychospołecznego, modyfikując stosowany wcześniej model opisu zaburzeń rozwojowych autorstwa Uty Frith (1985), m.in. poprzez wprowadzenie modelu wieloczynnikowego Bruce’a F. Penningtona (2009). Nowa psychologia dysleksji to doskonałe kompendium najbardziej aktualnej wiedzy na temat trudności w czytaniu i pisaniu. Odpowiada na zapotrzebowanie społeczne, głównie ze strony profesjonalistów pracujących z dziećmi, którzy z różnych powodów nie mogą w sposób optymalny realizować zadań stawianych przed nimi przez system edukacji. Jest to także książka ważna dla osób pracujących w obszarze nauki – stanowi bowiem doskonały, systematyczny przegląd współczesnych badań nad dysleksją, na podstawie starannie wyselekcjonowanej, bogatej literatury. Z lektury monografii wyłania się złożony obraz omawianego zaburzenia. Jednym z pierwszych problemów jest konieczność uporządkowania wiedzy na temat zjawiska dysleksji rozwojowej, choćby ze względu na niejednolitą terminologię oraz zróżnicowane sposoby definiowania, co Autorka realizuje systematycznie i skrupulatnie. Z recenzji dr hab. Anety R. Borkowskiej, prof. UMCS
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Praca w sposób kompleksowy i rzetelny naukowo prezentuje aktualny stan wiedzy na temat dysleksji rozwojowej. Główną (i kontrowersyjną!) tezą autorki książki jest to, że dysleksja jest nie tylko zaburzeniem uczenia się, ale przede wszystkim zaburzeniem komunikacji. Dotyczy ona znacznej części populacji dzieci i staje się problemem społecznym. Profesor Kupis dokonuje przeglądu najnowszych dokonań naukowych zwłaszcza w dziedzinie wiedzy o patomechanizmach odpowiedzialnych za występowanie tego problemu. Autorka analizuje zagadnienie dysleksji z perspektywy psychologicznej i społecznej. Książkę ilustrują także studia przypadków zaczerpnięte z praktyki zawodowej autorki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej