Szymanowicz Maciej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Multimediów
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Szymanowicz Maciej
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(467)
Konopnicka Maria
(425)
Zarawska Patrycja (1970- )
(376)
Roberts Nora (1950- )
(333)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(320)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(306)
Fabianowska Małgorzata
(293)
Ludwikowska Jolanta
(276)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(266)
Prus Bolesław (1847-1912)
(265)
King Stephen (1947- )
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Christie Agatha (1890-1976)
(252)
Krasicki Ignacy
(251)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(246)
Popławska Anna
(245)
Leśmian Bolesław
(244)
Zimnicka Iwona (1963- )
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(236)
Ławnicki Lucjan
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Drewnowski Jacek (1974- )
(232)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(224)
Marciniakówna Anna
(219)
Szulc Andrzej
(214)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(200)
Rzehak Wojciech (1967- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(193)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(193)
Mazan Maciejka
(193)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(186)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(184)
Mickiewicz Adam
(183)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(183)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(180)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Sandemo Margit (1924-2018)
(176)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(174)
Włodarczyk Barbara
(172)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(161)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(160)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(158)
Tuwim Julian (1894-1953)
(158)
Masterton Graham (1946- )
(156)
Lem Stanisław (1921-2006)
(155)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(148)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(146)
Ochab Janusz (1971- )
(146)
Coben Harlan (1962- )
(143)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Prus Bolesław
(139)
Lech Justyna
(138)
Siewior-Kuś Alina
(138)
Spirydowicz Ewa
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(136)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Siemianowski Roch (1950- )
(136)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(134)
Domańska Joanna (1970- )
(131)
Mróz Remigiusz (1987- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Gawryluk Barbara (1957- )
(129)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(128)
Karpiński Marek (1948- )
(127)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(127)
Lange Antoni
(126)
Centkiewicz Czesław Jacek (1904-1996)
(125)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(125)
Stanecka Zofia (1972- )
(124)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(124)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(122)
Tuwim Irena (1898-1987)
(122)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(121)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(121)
Verne Jules (1828-1905)
(121)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Potwory
(1)
Ślimaki
(1)
Gatunek
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 pudełko ; 19x19x4 cm. + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Gra dla 1-6 osób.
Czas gry 10 min.
Zawartość: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa, instrukcja.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Multimediów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry-II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor: Eugeni Costaño ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 20x20x4 cm + instrukcja (9, [3] strony : ilustracje ; 19 cm).
Zawartość: plansza, 4 kostki, 6 ślimaków, 6 znaczników graczy, 40 żetonów śmieci, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 20 minut.
Gra polega na przesuwaniu ślimaków na planszy, za pomocą kolorowych kostek. Możecie przesunąć dowolnego ślimaka, zarówno swojego, jak i te należące do rywali. Gra się kończy, gdy któryś ślimak dotrze do mety. Ale nie on zostanie zwycięzcą! W tym wyścigu wygrywa najwolniejszy ślimak! Każdy ślimak zdobywa tyle punktów, ile wynosi wartość pola, na którym zakończył wyścig. Im dalej od mety, tym więcej punktów do zdobycia. Starajcie się więc, aby wasz ślimak poruszał się jak najwolniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Multimediów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry-I (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 7.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej